Lenjeria într-un hotel
Lenjeria într-un hotel este cartea de vizită a hotelului. Lenjeria perfectă trebuie să fie:
- albă,
- spălată,
- călcată sau bine întinsă,
- nereutilizată,
- albă,
- spălată,
- călcată sau bine întinsă,
- nereutilizată,
- nepătată,
- neruptă,
- nepătată,
- nedestrămată,
- cu miros de proaspăt,
- nesupraelastică.
Lasă o impresie foarte proastă lenjeria supraelastică de multe ori folosită, întinsă un pic și dată unui client ca și cum ar fi fost spălată, curată și garanție că omul doarme într-o lenjerie care-i asigură securitatea sănătății.
O lenjerie colorată și gofrată este de regulă garanția că nu se spală cu săptămânile, că nu se schimbă cu lunile și că în ea dorm nenumărați clienți, managementul hotelului crezând că face economii de detergent și de efort pentru că lenjeria trebuie:
- strânsă de pe paturi,
- spălată ceea ce înseamnă detergent, apă, curent electric,
- adusă în camere și pusă pe pat.
E multă muncă și cum unii sunt puturoși și fără creier, preferă să facă afaceri cu profit maxim și minim de efort, la preț nu foarte mic în raport cu mizeria pe care o oferă.
Prosoapele albe necesită spălare continuă după fiecare client.
Prosoapele colorate nu necesită spălare după fiecare client.
În hotelurile unde totul este alb, se identifică fluxuri corecte și preocuparea pentru calitate și pentru securitatea sănătății clientului. Eu prefer lenjeria albă și prosoapele albe. Orice altă abordare este incorectă și de la mine nota primită este 2(doi) indiferent de prețul camerei, de calitatea micului dejun și de celelalte facilități oferite.
- neruptă,
- nepătată,
- nedestrămată,
- cu miros de proaspăt,
- nesupraelastică.
Lasă o impresie foarte proastă lenjeria supraelastică de multe ori folosită, întinsă un pic și dată unui client ca și cum ar fi fost spălată, curată și garanție că omul doarme într-o lenjerie care-i asigură securitatea sănătății.
O lenjerie colorată și gofrată este de regulă garanția că nu se spală cu săptămânile, că nu se schimbă cu lunile și că în ea dorm nenumărați clienți, managementul hotelului crezând că face economii de detergent și de efort pentru că lenjeria trebuie:
- strânsă de pe paturi,
- spălată ceea ce înseamnă detergent, apă, curent electric,
- adusă în camere și pusă pe pat.
E multă muncă și cum unii sunt puturoși și fără creier, preferă să facă afaceri cu profit maxim și minim de efort, la preț nu foarte mic în raport cu mizeria pe care o oferă.
Prosoapele albe necesită spălare continuă după fiecare client.
Prosoapele colorate nu necesită spălare după fiecare client.
În hotelurile unde totul este alb, se identifică fluxuri corecte și preocuparea pentru calitate și pentru securitatea sănătății clientului. Eu prefer lenjeria albă și prosoapele albe. Orice altă abordare este incorectă și de la mine nota primită este 2(doi) indiferent de prețul camerei, de calitatea micului dejun și de celelalte facilități oferite.
(26 septembrie 2021)
Comments
Post a Comment