Hotel THR CENTER din Curtea de Argeș

Aflat pe Bulevardul Basarabilor la numărul 125 din Curtea de Argeș,  hotelul THR CENTER este o construcție nouă, cu camere luminoase, cu baie modernă, mobilier cu gust.


Lenjeria este albă și proaspăt spălată.
Camera primită a fost într-o zonă cam zgomotoasă, căci se amenaja în apropiere o terasă.
Internetul a fost cam slab.
Parcarea a fost în apropiere, la o parcare publică, dar hotelul mi-a dat un tichet și am avut alte costuri datorită înțelegerii hotelului cu cei care administrau parcarea.
Micul dejun a fost cu servire de către ospătar. De la o zi la alta a fost exact același meniu. Aveau și restaurant, dar am preferat să merg la restaurantul numit LA COSTICĂ din apropiere unde se servea borș de pește, ceea ce am apreciat foarte mult.
dacă acolo s-ar depăși stadiul funcționăresc, ci ar fi orientat managementul spre client, probabil că rezultatele ar fi un pic altele. Este necesar să se producă schimbări în ceea ce privește gradul de confort, căci a nu avea plase de țânțari la ferestre este un mare inconvenient vara. Deși camerele de pe laterale nu iferă un peisaj interesant, liniștea ar trebui să fie asigurată. Numai că nu prea se întâmplă din cauza unei izolări fonice precare. Consider că se impun îmbunătățiri și în ceea ce porivește deplasare în interiorul hotelului pentru a ajunge la restaurant căci acolo pe culoare se află echipamente de curățenie.
Am acordat nota 7,00 din 10,00

(08 octombrie 2021)

Comments

Popular posts from this blog

Hotelul Escalade din Poiana Brașov