Discriminarea prin hoteluri

Am observat că sunt situații în care eu ca român sunt tratat necorespunzător în unele hoteluri. Mi s-a întâmplat să solicit prin Booking o cameră de un anume fel, cu un anume preț și să primesc o cameră de confort inferior. Numai după ce am revenit la recepție, persoana de acolo, cu un aer scârbit, a acceptat să schimbe camera, fără să-și ceară scuze, totul făcându-se la insistențele mele. Așa s-a întâmplat în Bruxelles unde inițial am primit o cameră mică, a cărei ușă de la baie nu se închidea și care mirosea a tutun. 

Când am mers la recepție și am arătat foaia tipărită de la Booking cu ceea ce am cerut și prețul, după lungi discuții ni s-a schimbat camera, exact cu camera cerută și plătită. S-a întâmplat totul când recepționerul a văzut cartea de Identitate și că eu sunt român, deși discutam cu el într-o limbă franceză, zic eu, mai mult decât satisfăcătoare.

Același lucru s-a întâmplat și la unele hoteluri din Bulgaria, hoteluri unde vin turiști din Germania sau alte țări din Vest, să zicem Franța sau Anglia. Totul se rezumă la abordarea neglijentă, prin care se oferă o cameră de alt confort decât cel solicitat sau la alt etaj decât cel specificat sau într-o zonă zgomotoasă a clădirii, să zicem către strada circulată sau către o curte interioară urât mirositoare.


(30 septembrie 2021)

Comments

Popular posts from this blog

Hotel BIJOU din Ravda

ARION Hotel de lângă Viena

Hotelul ASTORIA din Trier